Постинг
08.07.2010 12:48 -
Държавата на Оруел вече действа !
Правителствата и службите по света контролират хората както никога в миналото. Разработките са стигнали до оборудване, което прехваща мозъчните сигнали.
Технологията за сканиране на очния ирис като "бар код" вече се прилага. Тя е толкова мощна, че елиминира документите за самоличност - ID-картите. Ирисът на човека ще бъде неговата ID. Онова, което ще трябва да направи е да се подложи на бързо лазерно сканиране като информацията ще се проверява в база-данните.
След атентата от 11.09.2001 г. настъпи бум на биометричните технологии - от сканирането и пръстовите отпечатъци до гласовото разпознаване.
Светът навлезе в нова ера на нарушаване на основното право на човека - на личен живот. Техните "защитни технологии" са изнасяни и внедрявани по целия свят. Но ефектът може да бъде обратен. Технологиите могат да родят фалшиво усещане за сигурност.
Основният губещ по света са обикновените хора, от които се иска да се откажат от част от правата си срещу "повишена сигурност". А така ли е ? Пример може да е България, където ограничаването на правата на хората не води до по-голяма сигурност или защита от държавата, а само стимулира престъпността.
Такива въпроси се поставят навсякъде по света. Страхът от тероризма роди вълна от държавен шпионаж.
Правителствата издават национални ID-карти и паспорти, които съдържат компютърни чипове с биометрични данни. Камерите за наблюдение са монтирани в метрото, автобусите, влаковете, улиците, търговските и туристически центрове. С развитието на тези технологични служби ще могат да получават за секунди он-лайн пълен образ на всеки човек.
Държавата на Оруел вече действа .
Технологията за сканиране на очния ирис като "бар код" вече се прилага. Тя е толкова мощна, че елиминира документите за самоличност - ID-картите. Ирисът на човека ще бъде неговата ID. Онова, което ще трябва да направи е да се подложи на бързо лазерно сканиране като информацията ще се проверява в база-данните.
След атентата от 11.09.2001 г. настъпи бум на биометричните технологии - от сканирането и пръстовите отпечатъци до гласовото разпознаване.
Светът навлезе в нова ера на нарушаване на основното право на човека - на личен живот. Техните "защитни технологии" са изнасяни и внедрявани по целия свят. Но ефектът може да бъде обратен. Технологиите могат да родят фалшиво усещане за сигурност.
Основният губещ по света са обикновените хора, от които се иска да се откажат от част от правата си срещу "повишена сигурност". А така ли е ? Пример може да е България, където ограничаването на правата на хората не води до по-голяма сигурност или защита от държавата, а само стимулира престъпността.
Такива въпроси се поставят навсякъде по света. Страхът от тероризма роди вълна от държавен шпионаж.
Правителствата издават национални ID-карти и паспорти, които съдържат компютърни чипове с биометрични данни. Камерите за наблюдение са монтирани в метрото, автобусите, влаковете, улиците, търговските и туристически центрове. С развитието на тези технологични служби ще могат да получават за секунди он-лайн пълен образ на всеки човек.
Държавата на Оруел вече действа .
Вълнообразно
Душата на Африка
Аз съм от жените, които носят костюмчета
Подкрепяната безрезервно от Запада днешн...
Аз съм от жените, които носят костюмчета
Подкрепяната безрезервно от Запада днешн...
Това което е възможно е повече от това което е направено, тъй като основният стимул за тази посока идва именно от власта, има опасност написаното да се окаже един ден и ежедневие
цитирайТочно опасността да стане ежедневие ме накара да напиша този постинг. Дразнещо е, когато наоколо има толкова камери , поне в София е така ! А бъдещите чипове ? Много са въпросите !
цитирайВидеонаблюдението на работното място вече също е факт,както и записите от служебните телефони.Единствената разлика е ,че в държавата на Оруел нямаше частни лица,които също да разполагат с техниката на Големия брат.В нашия свят надпреварата върви с пълна сила.
цитирай:( Дали е за наше добро, както се опитват да ни убедят ? Съмнявам се !!!
цитирайУспя да ме изненадаш с тази тема, но реално погледнато тя е актуална, моите поздравления за написаното ! ;)
цитирайМерси :) . Кратко е , но ако има някой с повече информация - да напише , нали имам право ?
цитирай В САЩ експериментират с въвеждането на "доброволна" електронна самоличнист в момента ... Основното обстояттелство, проблема за масово и безразборно следене на трафик е необходимостта от изчеслителен ресурс и въведена стабилна система за индентификация на източника на пакетите по мрежата ... Едва ли някой се съмнява , че това се превръща единствено във въпрос на време..
Единственото което може да го спре е закон който не търпи изключения.
цитирайЕдинственото което може да го спре е закон който не търпи изключения.
Съвсем на място ще е , като припомня нещо по тази тема от мой постинг :
Има и още един зловещ аспект, на който трябва да се противопоставим с всичко възможно. Всичко, свързано с нас се съхранява в компютри и сега Илюминати искат да отидат още по-далеч и да контролират изцяло нашите действия. Те отново се опитват да го направят тайно, под маската на "убедителното" предложение да ни помогнат. Колко са мили. Сега се шуми за нарастване на измамите с кредитни карти и как трябва нещо да се направи, за да могат да се идентифицират хората по-лесно. Онова, което ще бъде предложено е един вид бар код за всеки човек - като онези, които използват в супермаркетите - и по този начин властите ще знаят кои сме и какво правим във всеки един момент ( спомнете си за телекраните от "1984"). Той ще се използва и за предаването на съобщения до нас като при компютрите и роботите, каквито ще бъдем, ако допуснем това ! Те вече са подготвили почвата, като са изпробвали върху животни и в САЩ - върху емигрантите от Латинска Америка, а ние сме следващите.
цитирайИма и още един зловещ аспект, на който трябва да се противопоставим с всичко възможно. Всичко, свързано с нас се съхранява в компютри и сега Илюминати искат да отидат още по-далеч и да контролират изцяло нашите действия. Те отново се опитват да го направят тайно, под маската на "убедителното" предложение да ни помогнат. Колко са мили. Сега се шуми за нарастване на измамите с кредитни карти и как трябва нещо да се направи, за да могат да се идентифицират хората по-лесно. Онова, което ще бъде предложено е един вид бар код за всеки човек - като онези, които използват в супермаркетите - и по този начин властите ще знаят кои сме и какво правим във всеки един момент ( спомнете си за телекраните от "1984"). Той ще се използва и за предаването на съобщения до нас като при компютрите и роботите, каквито ще бъдем, ако допуснем това ! Те вече са подготвили почвата, като са изпробвали върху животни и в САЩ - върху емигрантите от Латинска Америка, а ние сме следващите.
bowman написа:
В САЩ експериментират с въвеждането на "доброволна" електронна самоличнист в момента ... Основното обстояттелство, проблема за масово и безразборно следене на трафик е необходимостта от изчеслителен ресурс и въведена стабилна система за индентификация на източника на пакетите по мрежата ... Едва ли някой се съмнява , че това се превръща единствено във въпрос на време..
Единственото което може да го спре е закон който не търпи изключения.
Единственото което може да го спре е закон който не търпи изключения.
Мерси за допълнението. Но все пак остава открит въпроса - а дори и да се приеме такъв закон, дали няма да бъдат оставени "вратички" в него, които пак да служат за определени цели и случаи ?
universalnite000 написа:
Съвсем на място ще е , като припомня нещо по тази тема от мой постинг :
Има и още един зловещ аспект, на който трябва да се противопоставим с всичко възможно. Всичко, свързано с нас се съхранява в компютри и сега Илюминати искат да отидат още по-далеч и да контролират изцяло нашите действия. Те отново се опитват да го направят тайно, под маската на "убедителното" предложение да ни помогнат. Колко са мили. Сега се шуми за нарастване на измамите с кредитни карти и как трябва нещо да се направи, за да могат да се идентифицират хората по-лесно. Онова, което ще бъде предложено е един вид бар код за всеки човек - като онези, които използват в супермаркетите - и по този начин властите ще знаят кои сме и какво правим във всеки един момент ( спомнете си за телекраните от "1984"). Той ще се използва и за предаването на съобщения до нас като при компютрите и роботите, каквито ще бъдем, ако допуснем това ! Те вече са подготвили почвата, като са изпробвали върху животни и в САЩ - върху емигрантите от Латинска Америка, а ние сме следващите.
Има и още един зловещ аспект, на който трябва да се противопоставим с всичко възможно. Всичко, свързано с нас се съхранява в компютри и сега Илюминати искат да отидат още по-далеч и да контролират изцяло нашите действия. Те отново се опитват да го направят тайно, под маската на "убедителното" предложение да ни помогнат. Колко са мили. Сега се шуми за нарастване на измамите с кредитни карти и как трябва нещо да се направи, за да могат да се идентифицират хората по-лесно. Онова, което ще бъде предложено е един вид бар код за всеки човек - като онези, които използват в супермаркетите - и по този начин властите ще знаят кои сме и какво правим във всеки един момент ( спомнете си за телекраните от "1984"). Той ще се използва и за предаването на съобщения до нас като при компютрите и роботите, каквито ще бъдем, ако допуснем това ! Те вече са подготвили почвата, като са изпробвали върху животни и в САЩ - върху емигрантите от Латинска Америка, а ние сме следващите.
:( Звучи много зловещо. Но като нищо би могло да стане. Ето - и bowman казва подобни неща . Къде сме ние в цялата тази схема ???
Няма веч смирение . Има хекатомба !
цитирайНатам ли отиват нещата - по опълченски да решаваме проблемите ?
цитирайВсеки закон допускащ исключения , независимо от повода компрометира сигурноста на закона за тези които не контролират мрежата, на практика това ще доведе до мрежа много по различна от това с което разполагаме сега . На практика , удря се върху равенството и личните права , мрежата се превръща в централно управляема което води до снижаване на нейната стабилност.
цитирай:) Такива са законите и у нас. Значи може да се очаква закон, който да е движен от мотива за всеобща сигурност ? Ноо... като знаем какви интереси движат целия свят - просто настръхвам !!!
цитирайЩе прозвуча наивно за повечето - и все пак : негативните действия са обречени на неуспех, ако самият човек не е податлив за тях.
цитирайtaidzi написа:
Ще прозвуча наивно за повечето - и все пак : негативните действия са обречени на неуспех, ако самият човек не е податлив за тях.
По принцип е така, но тук говорим за много мащабни действия, които могат да се окажат фатални ! Трябва да се прави разлика .
... добрия имаме развитие в комуникацията , обмяна на данни и идеяи и до всичко което следва от това за цивилизацията . В другия имаме електрони пранги със голям обхват или просто мрежата бива затрита.
цитирайВ такъв случай отиваме на "или-или" : 1-ви вариант - приемаме положението с добрия и лошия вариант , а 2-ри - отхвърляме го . Не знам кой как би постъпил в този случай !
цитирайИ още нещо от моите архиви по тази тема : http://universalnite000.blog.bg/drugi/2010/03/16/big-brother-variant-velikobritaniia.512106
цитирайИли безкръвния първи вариянт , разума побеждава. Или купища похабени животи и ресурс.
конфликт между разума и желанието за власт и контрол. Второто не бива да допускаме да се случва и тези които имат власт трябва да са наясно , че това не е въпрос на сделка.
цитирайконфликт между разума и желанието за власт и контрол. Второто не бива да допускаме да се случва и тези които имат власт трябва да са наясно , че това не е въпрос на сделка.
universalnite000 написа:
И още нещо от моите архиви по тази тема : http://universalnite000.blog.bg/drugi/2010/03/16/big-brother-variant-velikobritaniia.512106
Мерси за напомнянето :)
bowman написа:
Или безкръвния първи вариянт , разума побеждава. Или купища похабени животи и ресурс.
конфликт между разума и желанието за власт и контрол. Второто не бива да допускаме да се случва и тези които имат власт трябва да са наясно , че това не е въпрос на сделка.
конфликт между разума и желанието за власт и контрол. Второто не бива да допускаме да се случва и тези които имат власт трябва да са наясно , че това не е въпрос на сделка.
Подкрепям казаното от теб - в полза на разумния вариант . Остава надеждата , че сме наистина разумни същества и няма да допуснем другото развитие, дай Боже !
Да не забравя - един конкретен пример : независимо от инсталирането на камери и повече осветителни тела в квартала , в който живея, нивото на престъпност изобщо не е спаднало .... ето пример от самия живот !
цитирайНе ме учудва - при мен е същото положение, както навярно и в целия град !
цитирайКолкото и нелицеприятно да звучи, контролът на информацията представлява превенция срещу престъпността. Аз нямам какво толкова да крия от кореспонденцията си и съм съгласен да има контролиран достъп до нея. Ако някой педофил,педераст или подобен извратеняк използва информационните технологии за деянията си-разбира се , че ще съм съгласен да има достъп до тях. Така че криворазбраната демокрация води до деформации. И се замислете: колко от вас пишат под истинското си име ?
цитирайА що се отнася до престъпността няма защо да се вайкаме,че нивото й се повишава.Това е резултат от неефективността на полицията,следствието и прокуратурата, които не си вършат работата по събирането на неоспорими доказателства, а също така и от съдебната система, която е корумпирана в голямата си степен и използва нарочно създадените недомислия в законодателството по такъв начин,че да омаловажава и оправдава престъпленията.
цитирайА какъв точно ти е проблема!? Какво искаш да правиш? Да крадеш или да лъжеш? Или да нарушаваш законите по някакъв друг начин? Или може би - само да избягваш плащането на данъци? Ако не - какво ти пука дали те следят? Не просто повече сигурност, но и гаранция, че по-малко от лошите могат да се изплъзнат от закона и правилата - това ти дават всичките технологии за следене. Трябва да ги приветстваш, ако не си престъпник!
цитирай Отваряш две нови и охлузени от употреба теми, ако не знаеш отговорите потърси в нета и дори на този сървър. Целият спор се върти около ощенката на цената и личната ти оценка за нея . Никога за това как това се отразява на обществото . ; )
цитирайВсеки, който замени свободата си за сигурност, накрая губи и двете
цитирайthomas написа:
А какъв точно ти е проблема!? Какво искаш да правиш? Да крадеш или да лъжеш? Или да нарушаваш законите по някакъв друг начин? Или може би - само да избягваш плащането на данъци? Ако не - какво ти пука дали те следят? Не просто повече сигурност, но и гаранция, че по-малко от лошите могат да се изплъзнат от закона и правилата - това ти дават всичките технологии за следене. Трябва да ги приветстваш, ако не си престъпник!
Проблемът ми както ти го нарече е, че не искам да заприличвам на опитно животинче заради нечии планове ;)
Какво му е опитното на това!? Просто живеем в общество с правила, които всеки е приел, защото това му гарантира нещо повече от джунгла. Хората, които нарушават тези правила, се наричат престъпници и подлежат на наказание, а извършването на престъпления е хубаво да бъде и предотвратявано. За този, на който не му харесват тези правила, мисля, че все още има и достатъчно много джунгла, пусти острови и пустини, където може да си се наслаждава на свободата колкото си иска. Или по-точно - докато го изяде нещо още по-свободно от него... It's that simple.
цитирайОпитното ли - прочети "1984" на Оруел по-добре и сам ще разбереш защо не съм съгласна . Тази престъпност бе създадена именно от такива, които сег са се "загрижили" за реда и сигурността на всички !
цитирайmkvl написа:
Всеки, който замени свободата си за сигурност, накрая губи и двете
:) Съгласна - припомнете им го на всички !
кой ти гарантира,че тези,които се занимават с наблюдението и контрола не са престъпниците всъщност и не използват получините данни ,за да трупат единствено своите си печалби?
цитирайbowman написа:
Отваряш две нови и охлузени от употреба теми, ако не знаеш отговорите потърси в нета и дори на този сървър. Целият спор се върти около ощенката на цената и личната ти оценка за нея . Никога за това как това се отразява на обществото . ; )
И с теб съм съгласна , това последното обикновено твърде късно се разбира :(
Ами нали обществото е решило кои са престъпниците?! Осъществяващите контрола могат да злоупотребяват по принцип, точно затова и те подлежат на контрол. Наистина е просто, ако се направи както трябва. А 1984 е пример за това какво става, ако не се направи както трябва ;-) И все пак не бива заради риска, че може и да не се направи както трябва, да се зареже цялата идея за реда и правилата. Най-добре направо да си ходим в джунглата тогава! Аз с удоволствие ще спазвам правилата, ако имам гаранции, че и другите ще го правят. Всякакви системи, които ми гарантират това, ще ме карат само да се чувствам по-добре.
цитирайЩе го напиша по-ясно - точно тези, които сега въвеждат подобни мерки са отговорни за повишаването на престъпността . Това е методът : създай проблем и предложи решение . Спомни си за мутрите у нас например ;)
цитирайkakvo zavisi ot nas,za da sprem chipa?
цитирайКокошката и яйцето, викаш... кое е първо! :-) Мога да се съглася, че имаше много заинтересовани страни от атентатите през 2001 година. Мога да се съглася даже и с това, че някой ги е организирал нарочно, за да започне войната за петрола. Но по никой начин не мога да се съглася, че целта му е контрол над собствените му хора. Престъпността си е естествено нещо и както виждаме, и ти имаш склонност към нея - след като настояваш да не те следят... не виждам друга причина да го искаш ;-)
цитирайiva2009 написа:
kakvo zavisi ot nas,za da sprem chipa?
На първо време - да сме по-пълно информирани ;)
thomas написа:
Кокошката и яйцето, викаш... кое е първо! :-) Мога да се съглася, че имаше много заинтересовани страни от атентатите през 2001 година. Мога да се съглася даже и с това, че някой ги е организирал нарочно, за да започне войната за петрола. Но по никой начин не мога да се съглася, че целта му е контрол над собствените му хора. Престъпността си е естествено нещо и както виждаме, и ти имаш склонност към нея - след като настояваш да не те следят... не виждам друга причина да го искаш ;-)
Това ми говори, че с теб имаме фундаментално различни погледи върху живота като цяло. И по твоята логика тогава - аз откъде да съм сигурна , че ти не си някой провокатор ? Има логика и в това , нали ?
Във всеки случай - с радост бих бил. Нали ти казах - ако ще спазваме правилата, искам да ги спазваме всички. След като ще го правим, предпочитам да бъдем следени, иначе ще трябва самият аз да разкривам нарушителите, защото те ще нарушават на мой гръб - няма друг начин. Вярно, аз имам сериозни претенции за това какви трябва да бъдат правилата. Но от наблюденията ми върху държави с правила мога да кажа, че умните правила са хубаво нещо и нямам нищо против тях.
цитирайЕ ако това го имаш за умни правила - пак стигаме до разликата в гледните точки. А защо не се запиташ - какво е нарушено в цялата ценностна система, започвайки от първите седем години, за да ни предлагат въпросните мерки ? Не е ли по-точния подход ? И още нещо - когато по медиите непрекъснато ти насаждат страх и дават репортажи от кръвопролития - това не е ли умишлено според теб ?
цитирай„И видях звяр, който излизаше от морето... и змеят даде нему силата си, престола си и голяма власт... И позволи му се да воюва против светиите и да ги победи; и даде му се власт над всяко племе и люде, език и народ...
И видях друг звяр, който възлизаше от земята... Той упражня-ваше всичката власт на първия звяр в негово присъствие и при-нуди земята и живеещите на нея да се поклонят на първия звяр... И вършеше големи знамения, дотам щото да направи и огън да излиза от небето на земята пред човеците. И мамеше живеещите на земята чрез знаменията, които му беше позволено да извърши пред звяра, който беше ранен от сабята и оздравя. И позволи му да даде дишане на зверовия образ, така щото зверовият образ да продума: също и да направи да бъдат избити ония, които не се покланят на зверовия образ. И принуждаваше всички малки и го-леми, богати и сиромаси, свободни и роби да им се тури белег на десницата или на челата им; за да не може никой да купува или да продава, ако не носи за белег името на звяра или числото на неговото име. Тук е нужна мъдрост; който е разумен, нека сметне числото на звяра, защото е число на човек; а числото му е шесто-тин шестдесет и шест."
Може да прочетете още тук: http://demonwind.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/07/08/.574090
цитирайИ видях друг звяр, който възлизаше от земята... Той упражня-ваше всичката власт на първия звяр в негово присъствие и при-нуди земята и живеещите на нея да се поклонят на първия звяр... И вършеше големи знамения, дотам щото да направи и огън да излиза от небето на земята пред човеците. И мамеше живеещите на земята чрез знаменията, които му беше позволено да извърши пред звяра, който беше ранен от сабята и оздравя. И позволи му да даде дишане на зверовия образ, така щото зверовият образ да продума: също и да направи да бъдат избити ония, които не се покланят на зверовия образ. И принуждаваше всички малки и го-леми, богати и сиромаси, свободни и роби да им се тури белег на десницата или на челата им; за да не може никой да купува или да продава, ако не носи за белег името на звяра или числото на неговото име. Тук е нужна мъдрост; който е разумен, нека сметне числото на звяра, защото е число на човек; а числото му е шесто-тин шестдесет и шест."
Може да прочетете още тук: http://demonwind.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/07/08/.574090
Едно по едно... не виждам нищо лошо в това да се знае къде си в момента. В края на краищата ти си дал съгласието си да си откриваем по хиляди различни причини и имаш мобилен телефон, от който така или иначе всичко може да се проследи. Чудо голямо. Какво е нарушено в ценностната ни система? Знам ли - според мен това, че считаме Андрешко за герой и въздишаме по романтиката на гангстерите. Медиите нищо не ми насаждат - те ме информират за онова, което се случва. У нас или по света - навсякъде е едно и също. Медиите ни дават това, което искаме - нищо повече. Good news is no news, нали знаеш! :-)
цитирайthomas написа:
Едно по едно... не виждам нищо лошо в това да се знае къде си в момента. В края на краищата ти си дал съгласието си да си откриваем по хиляди различни причини и имаш мобилен телефон, от който така или иначе всичко може да се проследи. Чудо голямо. Какво е нарушено в ценностната ни система? Знам ли - според мен това, че считаме Андрешко за герой и въздишаме по романтиката на гангстерите. Медиите нищо не ми насаждат - те ме информират за онова, което се случва. У нас или по света - навсякъде е едно и също. Медиите ни дават това, което искаме - нищо повече. Good news is no news, нали знаеш! :-)
Сега ми стана ясно защо така се различаваме с теб - ти си от по-друго поколение и явно си свикнал да се подчиняваш безпрекословно, когато ти подадат информация . Е, аз ясно мога да кажа - НЕ СЪМ ОТ ТОЗИ ТИП ХОРА И НЕ ПРИЕМАМ П ОДОБНИ МАНИПУЛАЦИИ, КОИТО ЦЕЛЯТ ПОКРАЙ СУХОТО ДА ГОРИ И МОКРОТО.
Ако ти е странно моето разсъждение - прочети ми постингите със заглавие "Размисли за системата" - сложила съм ги в блогрола . Ако не друго - поне ще разбереш повече за моята гледна точка ;)
demonwind написа:
„И видях звяр, който излизаше от морето... и змеят даде нему силата си, престола си и голяма власт... И позволи му се да воюва против светиите и да ги победи; и даде му се власт над всяко племе и люде, език и народ...
И видях друг звяр, който възлизаше от земята... Той упражня-ваше всичката власт на първия звяр в негово присъствие и при-нуди земята и живеещите на нея да се поклонят на първия звяр... И вършеше големи знамения, дотам щото да направи и огън да излиза от небето на земята пред човеците. И мамеше живеещите на земята чрез знаменията, които му беше позволено да извърши пред звяра, който беше ранен от сабята и оздравя. И позволи му да даде дишане на зверовия образ, така щото зверовият образ да продума: също и да направи да бъдат избити ония, които не се покланят на зверовия образ. И принуждаваше всички малки и го-леми, богати и сиромаси, свободни и роби да им се тури белег на десницата или на челата им; за да не може никой да купува или да продава, ако не носи за белег името на звяра или числото на неговото име. Тук е нужна мъдрост; който е разумен, нека сметне числото на звяра, защото е число на човек; а числото му е шесто-тин шестдесет и шест."
Може да прочетете още тук: http://demonwind.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/07/08/.574090
И видях друг звяр, който възлизаше от земята... Той упражня-ваше всичката власт на първия звяр в негово присъствие и при-нуди земята и живеещите на нея да се поклонят на първия звяр... И вършеше големи знамения, дотам щото да направи и огън да излиза от небето на земята пред човеците. И мамеше живеещите на земята чрез знаменията, които му беше позволено да извърши пред звяра, който беше ранен от сабята и оздравя. И позволи му да даде дишане на зверовия образ, така щото зверовият образ да продума: също и да направи да бъдат избити ония, които не се покланят на зверовия образ. И принуждаваше всички малки и го-леми, богати и сиромаси, свободни и роби да им се тури белег на десницата или на челата им; за да не може никой да купува или да продава, ако не носи за белег името на звяра или числото на неговото име. Тук е нужна мъдрост; който е разумен, нека сметне числото на звяра, защото е число на човек; а числото му е шесто-тин шестдесет и шест."
Може да прочетете още тук: http://demonwind.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/07/08/.574090
Чела съм въпрсните текстове и най-малкото не може с лека ръка да се отхвърлят. Много събития напоследък се развиват по подобен начин. Важното е да сме будни !
Защо ако не ми вярвате на мен вярвате на този който ви следи.
Защо ако той разполага с информацията досръпна с години, то и всеки друг да не разполага с нея.
Защо трябва да плащам за да бъда следен коийто и да било нон-стоп, ако нямам причина за това.
Ако ти ме следиш, за да бъдеш сигурен и аз трябва да те следя за да бъда сигурен, заедно с още 5млрд население
цитирайЗащо ако той разполага с информацията досръпна с години, то и всеки друг да не разполага с нея.
Защо трябва да плащам за да бъда следен коийто и да било нон-стоп, ако нямам причина за това.
Ако ти ме следиш, за да бъдеш сигурен и аз трябва да те следя за да бъда сигурен, заедно с още 5млрд население
Интересно пък от колко различно поколение може да сме... смяташ, че съм прекалено млад? Или прекалено стар? И не, много бъркаш, ако мислиш, че съм свикнал да се подчинявам, защото така са ми казали. Подчинявам се на правилата, от които виждам, че е по-добре за всички - т.е. не крада, не бия, не паркирам и не карам като идиот, не хвърлям боклук където не трябва и други подобни. А, и си плащам сметките, защото смятам, че така трябва. В замяна си ползвам правото да ходя когато и където си поискам и считам, че имам почти пълна свобода. Като изключим тази да нарека негъра негър, в което не виждам нищо обидно, но горе-долу мога да приема и основанията на онези, които са решили, че това е обидно. Нещо против?
цитирайbowman написа:
Защо ако не ми вярвате на мен вярвате на този който ви следи.
Защо ако той разполага с информацията досръпна с години, то и всеки друг да не разполага с нея.
Защо трябва да плащам за да бъда следен коийто и да било нон-стоп, ако нямам причина за това.
Ако ти ме следиш, за да бъдеш сигурен и аз трябва да те следя за да бъда сигурен, заедно с още 5млрд население
Защо ако той разполага с информацията досръпна с години, то и всеки друг да не разполага с нея.
Защо трябва да плащам за да бъда следен коийто и да било нон-стоп, ако нямам причина за това.
Ако ти ме следиш, за да бъдеш сигурен и аз трябва да те следя за да бъда сигурен, заедно с още 5млрд население
:( И в крайна сметка - всеки следи всекиго !!! Биг Брадър !
thomas написа:
Интересно пък от колко различно поколение може да сме... смяташ, че съм прекалено млад? Или прекалено стар? И не, много бъркаш, ако мислиш, че съм свикнал да се подчинявам, защото така са ми казали. Подчинявам се на правилата, от които виждам, че е по-добре за всички - т.е. не крада, не бия, не паркирам и не карам като идиот, не хвърлям боклук където не трябва и други подобни. А, и си плащам сметките, защото смятам, че така трябва. В замяна си ползвам правото да ходя когато и където си поискам и считам, че имам почти пълна свобода. Като изключим тази да нарека негъра негър, в което не виждам нищо обидно, но горе-долу мога да приема и основанията на онези, които са решили, че това е обидно. Нещо против?
Ако си посочил вярната възраст в профила си - от различни сме, мога да ти кажа, че съм след теб ;) Колкото за останалото - ако наистина имаш време прочети това, което ти дадох, ще ме разбереш по-добре. Иначе водим спор, който няма голям смисъл .
Възрастта е вярна. Но ако не знаеш, точно нашето поколение най-слабо е свикнало на подчинение, защото тогава искаха да се подчиняваме на глупави ограничения и ние съответно правехме точно обратното. Що забранени радиостанции съм слушал, даже и в библиотеката на американското посолство отидохме, та после някакви цивилни ченгета ми обясняваха как в казармата ще рина кюмюр и после няма да видя работа в чужбина... такива работи. Но пък след това видях какво значи хубав ред и защо обществата с него изглеждат добре. И нямам предвид САЩ, там наистина е прекалено полицейско. Имам предвид хубавите държави от Европа, най-вече Германия. Там имаш и ред, и пълна свобода, стига да не нарушаваш правата на другите, естествено. Така че има Биг брадър и Биг брадър - не са всички еднакви ;-) А нашия, естествено, е от най-калпавите ;-)
цитирайОк, знам за вашето поколение, защото имам познати от него . Но ти гарантирам, че ако беше от моето - когато мутрите бяха образец за подражание сред момчетата , едва ли щеше да си същия ! Но както казах - всичко е до гледна точка , всеки вижда нещата пречупени през своя призма и е нормално да има разлика.
Налага ми се да стана за известно време, ще предложа на твоето и на останалите внимание част от тези мои разсъждения ;)
Използването на социалните иновации, обновяването на ценностната система на човека, възприемането на нови образци – всичко това при настоящия ред е сведено до един-единствен резултат – натрупването и печеленето на големи суми от група хора на гърба на мнозинството. Най-голямата вреда от подривната дейност на тази система е, че хората променят своя мироглед, като го заменят с предложената им нова ценностна система, която възпитава иновираните хора в отчуждение и враждебност едни спрямо други и пълна незаинтересованост към нещо различно от материалното съществувание.
Хората , издигнали в свое единствено верую системата и нейната философия за оцеляване и приспособяване могат най-точно да се определят като обезличените хора. Това са хората, които са научени да се крепят на “сигурните” лостове на системата. Техните действия са ограничени от мислите и възгледите им, които те са копирали от начало до край от системата. Негативните схващания, възприети от отделен човек са опасни за околните, защото той ги отстоява, разпространява и насажда у тях. Какво наблюдаваме днес масово при семейното възпитание на повечето деца ? В демонстрация на самочувствие без покритие, в постоянно наблюдаване на отношенията с околните и възприемането им единствено като обект за печелене на пари. А лъскавите господа – политици, бизнесмени и подобни по цял ден демагогстват от медиите. Те са един показателен пример за обезличените хора, хората, демонстриращи претенции, но без покритие. Замислете се върху този факт.
цитирайНалага ми се да стана за известно време, ще предложа на твоето и на останалите внимание част от тези мои разсъждения ;)
Използването на социалните иновации, обновяването на ценностната система на човека, възприемането на нови образци – всичко това при настоящия ред е сведено до един-единствен резултат – натрупването и печеленето на големи суми от група хора на гърба на мнозинството. Най-голямата вреда от подривната дейност на тази система е, че хората променят своя мироглед, като го заменят с предложената им нова ценностна система, която възпитава иновираните хора в отчуждение и враждебност едни спрямо други и пълна незаинтересованост към нещо различно от материалното съществувание.
Хората , издигнали в свое единствено верую системата и нейната философия за оцеляване и приспособяване могат най-точно да се определят като обезличените хора. Това са хората, които са научени да се крепят на “сигурните” лостове на системата. Техните действия са ограничени от мислите и възгледите им, които те са копирали от начало до край от системата. Негативните схващания, възприети от отделен човек са опасни за околните, защото той ги отстоява, разпространява и насажда у тях. Какво наблюдаваме днес масово при семейното възпитание на повечето деца ? В демонстрация на самочувствие без покритие, в постоянно наблюдаване на отношенията с околните и възприемането им единствено като обект за печелене на пари. А лъскавите господа – политици, бизнесмени и подобни по цял ден демагогстват от медиите. Те са един показателен пример за обезличените хора, хората, демонстриращи претенции, но без покритие. Замислете се върху този факт.
Не е нужно да жертваме свободата си за да живеем в сигурност. Ако си готов да пожертваш своята мога да ти дам един съвет - купи си самолетен билет с дестинация най-близката неокомунистическа държава. Написаното от Оруел е на път да се сбъдне и тогава времето на соца ще ви се струва като разходка в парка в слънчев следобяд.
Не знам колко от вас са запознати, но подобни текстове има и в Откровение на Йоан Богослов, които са свързани с идването на Антихрист. Дали?
Редакция: не бях прочел по-горния пост свързан с откровението
Поздрави!
цитирайНе знам колко от вас са запознати, но подобни текстове има и в Откровение на Йоан Богослов, които са свързани с идването на Антихрист. Дали?
Редакция: не бях прочел по-горния пост свързан с откровението
Поздрави!
:) Тук е вряло от коментари. Защо да не припомня и аз нещо - от "Тихи оръжия за безшумни войни" , отразяваща вижданията на световния "елит" как трябва да се контролират хората :
Контролът над обществото
и кономиката се осъществява
в следната последователност:
1. Създават се възможности (за икономическа активност)
2. Унищожават се други възможности
3. Контрол над икономическата среда
4. Контрол на суровините (наличност, доставка, цени)
5. Контрол на капитала
6. Контрол на банковите кредитни ставки
7. Контрол на инфлацията
8. Разпределение и преразпределение на собствеността
9. Контрол на промишленото производство (капацитет)
10. Контрол на промишлените отрасли
11. Контрол на потребителския пазар на стоки
12. Контрол на цените на стоките
13. Контрол в сферата на услугите, работната сила и т.н.
14. Контрол на заплатите на държавните служители
15. Контрол на изпълнителната власт (впоследствие и на законодателната)
16. Контрол на личните досиета — създадени без знанието и недостъпни за съответното лице
17. Контрол на рекламата
18. Контрол на достъпа до медиите — преса, телевизия
19. Контрол на телевизионните предавания
20. Отвличане на вниманието на масите от истинските проблеми
21. Емоционално ангажиране на масите за отвличане на вниманието
22. Създаване на обществен безпорядък, хаос и помрачаване на съзнанието
23. Създаване на многобройни данъчни формуляри с цел извличане на допълнителна информация за лицето
24. Контрол на информационните служби (контраразузнаване, полиция)
25. Контрол на натрупаната информация
26. Психологически анализ на личността и класификация на психологическите типове
27. Контрол на законодателството (вж. т.15)
28. Контрол на всички общественозначими фактори
29. Контрол на здравеопазването
30. Използване на всички слабости на индивидите
31. Подриване силните страни на личността
32. Изсмукване на парите и имуществото от народа
Красноречиво ;)
цитирайКонтролът над обществото
и кономиката се осъществява
в следната последователност:
1. Създават се възможности (за икономическа активност)
2. Унищожават се други възможности
3. Контрол над икономическата среда
4. Контрол на суровините (наличност, доставка, цени)
5. Контрол на капитала
6. Контрол на банковите кредитни ставки
7. Контрол на инфлацията
8. Разпределение и преразпределение на собствеността
9. Контрол на промишленото производство (капацитет)
10. Контрол на промишлените отрасли
11. Контрол на потребителския пазар на стоки
12. Контрол на цените на стоките
13. Контрол в сферата на услугите, работната сила и т.н.
14. Контрол на заплатите на държавните служители
15. Контрол на изпълнителната власт (впоследствие и на законодателната)
16. Контрол на личните досиета — създадени без знанието и недостъпни за съответното лице
17. Контрол на рекламата
18. Контрол на достъпа до медиите — преса, телевизия
19. Контрол на телевизионните предавания
20. Отвличане на вниманието на масите от истинските проблеми
21. Емоционално ангажиране на масите за отвличане на вниманието
22. Създаване на обществен безпорядък, хаос и помрачаване на съзнанието
23. Създаване на многобройни данъчни формуляри с цел извличане на допълнителна информация за лицето
24. Контрол на информационните служби (контраразузнаване, полиция)
25. Контрол на натрупаната информация
26. Психологически анализ на личността и класификация на психологическите типове
27. Контрол на законодателството (вж. т.15)
28. Контрол на всички общественозначими фактори
29. Контрол на здравеопазването
30. Използване на всички слабости на индивидите
31. Подриване силните страни на личността
32. Изсмукване на парите и имуществото от народа
Красноречиво ;)
Как да накараш слепия да "види" цветовете - като му ги опишеш!?
Как да обясниш на глухия великолепието на музиката!?
Как да обясниш на роба красотата на свободата!?
Томас, ако това си ти в блога си - или са ти ампутирали чувството за свобода и неприкосновеност , или провокираш нарочно аудиторията. Предпочитам да мисля ,че е второто.....
Провокацията е похват на свободните хора.
Но никак не бих паднал до ниво: "Ама наистина ли мислиш,че властта не развращава, че упражняващите контрола са светци, а контролът над социума не е цел на управляващите !?"
Че точно стремежът за контрол над хората е симптомът - когато някой иска той да е повсеместен, непрекъснат, твърд, че нещо се е приготвило на масата зад паравана .....
цитирайКак да обясниш на глухия великолепието на музиката!?
Как да обясниш на роба красотата на свободата!?
Томас, ако това си ти в блога си - или са ти ампутирали чувството за свобода и неприкосновеност , или провокираш нарочно аудиторията. Предпочитам да мисля ,че е второто.....
Провокацията е похват на свободните хора.
Но никак не бих паднал до ниво: "Ама наистина ли мислиш,че властта не развращава, че упражняващите контрола са светци, а контролът над социума не е цел на управляващите !?"
Че точно стремежът за контрол над хората е симптомът - когато някой иска той да е повсеместен, непрекъснат, твърд, че нещо се е приготвило на масата зад паравана .....
mkvl написа:
Не е нужно да жертваме свободата си за да живеем в сигурност. Ако си готов да пожертваш своята мога да ти дам един съвет - купи си самолетен билет с дестинация най-близката неокомунистическа държава. Написаното от Оруел е на път да се сбъдне и тогава времето на соца ще ви се струва като разходка в парка в слънчев следобяд.
Не знам колко от вас са запознати, но подобни текстове има и в Откровение на Йоан Богослов, които са свързани с идването на Антихрист. Дали?
Редакция: не бях прочел по-горния пост свързан с откровението
Поздрави!
Не знам колко от вас са запознати, но подобни текстове има и в Откровение на Йоан Богослов, които са свързани с идването на Антихрист. Дали?
Редакция: не бях прочел по-горния пост свързан с откровението
Поздрави!
Мерси , тези неща не са нови , само нуждата да се осъзнават е същата !
;) Както обикновено ми помагаш с още инфо . Симпатяга си ми ти :)
цитирайlado написа:
Как да накараш слепия да "види" цветовете - като му ги опишеш!?
Как да обясниш на глухия великолепието на музиката!?
Как да обясниш на роба красотата на свободата!?
Томас, ако това си ти в блога си - или са ти ампутирали чувството за свобода и неприкосновеност , или провокираш нарочно аудиторията. Предпочитам да мисля ,че е второто.....
Провокацията е похват на свободните хора.
Но никак не бих паднал до ниво: "Ама наистина ли мислиш,че властта не развращава, че упражняващите контрола са светци, а контролът над социума не е цел на управляващите !?"
Че точно стремежът за контрол над хората е симптомът - когато някой иска той да е повсеместен, непрекъснат, твърд, че нещо се е приготвило на масата зад паравана .....
Как да обясниш на глухия великолепието на музиката!?
Как да обясниш на роба красотата на свободата!?
Томас, ако това си ти в блога си - или са ти ампутирали чувството за свобода и неприкосновеност , или провокираш нарочно аудиторията. Предпочитам да мисля ,че е второто.....
Провокацията е похват на свободните хора.
Но никак не бих паднал до ниво: "Ама наистина ли мислиш,че властта не развращава, че упражняващите контрола са светци, а контролът над социума не е цел на управляващите !?"
Че точно стремежът за контрол над хората е симптомът - когато някой иска той да е повсеместен, непрекъснат, твърд, че нещо се е приготвило на масата зад паравана .....
Слепци ли са или провокатори - те си носят отговорност, но за толкова мащабно начинание не може и не трябва да се мълчи ! Като погледнах брояча - много хора са ме разбрали !
Късно е. Вече сме в схемата...
цитирайinjir написа:
Късно е. Вече сме в схемата...
Но аз не смятам покорно да чакам - изборът ми е направен !
навсякъде ни гледат.
аз съм се вгледала в декодера на скай тв сега и се чудя дали точно от него не ме наблюдават и докато съм у дома :))))))))))))))) ще взема да го метна в кошчето за смет. хахаха
май доживях да стана кино-звезда...
амамисля, че не са монтирали още камери в горите и в буша.
Аре, да си организираме "партизанското движение в моя роден край" :)))
цитирайаз съм се вгледала в декодера на скай тв сега и се чудя дали точно от него не ме наблюдават и докато съм у дома :))))))))))))))) ще взема да го метна в кошчето за смет. хахаха
май доживях да стана кино-звезда...
амамисля, че не са монтирали още камери в горите и в буша.
Аре, да си организираме "партизанското движение в моя роден край" :)))
osi4kata написа:
навсякъде ни гледат.
аз съм се вгледала в декодера на скай тв сега и се чудя дали точно от него не ме наблюдават и докато съм у дома :))))))))))))))) ще взема да го метна в кошчето за смет. хахаха
май доживях да стана кино-звезда...
амамисля, че не са монтирали още камери в горите и в буша.
Аре, да си организираме "партизанското движение в моя роден край" :)))
аз съм се вгледала в декодера на скай тв сега и се чудя дали точно от него не ме наблюдават и докато съм у дома :))))))))))))))) ще взема да го метна в кошчето за смет. хахаха
май доживях да стана кино-звезда...
амамисля, че не са монтирали още камери в горите и в буша.
Аре, да си организираме "партизанското движение в моя роден край" :)))
;) По-добре би било да си направим "Клуб на информираните" .
Алън Фостър Дълес – първият шеф на ЦРУ - заявява: “Ние ще хвърлим всичкото злато на САЩ, цялата сила на САЩ за измамване и оглупяване на хората от социалистическия свят. Незабелязано ще подменим човешките ценности с фалшиви. КАК? Ще намерим единомишленици в тези страни и Русия. Ще разгърнем грандиозна по мащаби разложителна работа, ще изтръгнем социалната същност на литературата, ще насърчаваме автори, които втълпяват в човека култ към секса, насилието, садизма, предателството - тоест безнравствеността. Нужни са писания, осмиващи естествеността и почтеността като архаични отживелици. Простащината, наглостта, лъжата и измамата, пиянството и наркоманията, животинския страх сред хората, безсрамието, доносничеството и още много пороци заложени в човека трябва да се раздвижат. Така ще разклащаме поколение след поколение, ще предизвикваме ерозия и развращаване на младежта. Ще създадем човек с консумативна психика на елементарен потребител. Всичко това ще извършим под девиза: ЗАЩИТА ПРАВАТА НА ЧОВЕКА И ГРАЖДАНСКИТЕ МУ СВОБОДИ".
цитирайвече е изпълнена в западния свят. Навсякъде е пълно с щастливи роботи, които след края на работния ден пълнят догоре количките за пазаруване, после отиват да плюскат, ако времето е хубаво излизат за малка разходка (максимум до 7 часа вечерта), а после се тръшкат да спят, за да закъснеят на другата сутрин за работа до степен да карат колите си като ненормални, без да им пука, че могат да си строшат главите (и колите). Колкото до българите, Дълес явно не е бил запознат с една основна наша характерност, ако ще да е бил най-страховития шеф на ЦРУ - пословичната българска завист и злоба, както и нещо, което той няма откъде да знае - андрешковщината. Тук ЦРУ няма защо да се напъва - ние леко, бавно, но сигурно вървим към частта от блатото, от която вече няма измъкване - опитваме се да шунтираме банки, държава, шунтираме се помежду си, без сами да се усещаме, че всъщност накривяваме собствената си капа. Българинът никога няма да излезе (без някой "месия" да му даде тлъсти обещания, пък макар и без покритие) на улиците или ако излезе, ще го направи с цел да излее злобата някъде - върху имуществото, което си е негова собственост и пак ще бъде платено от неговия джоб. Добре поне, че доста умни хора са зад граница, където попиват това, което е нужно, за да оцелеем като народ (е, има вече и щастливи български роботчета, но за щастие са малко).
цитирай- световната конспирация действа по плана за Нов Световен Ред. Остава всеки сам да гледа и решава за себе си! Поздрав за постинга-камбана! Дано постигне целта си!
цитирайТърсене
Блогрол
1. minchomin.blog.bg - за всеки, който се интересува от духовни теми
2. universalnite000.blog.bg - интересен поглед към света
3. Беседа за трепетното отношение към словото на истината
4. мудрите
5. yosif.net
6. ПЪТЯТ НА ДУШИТЕ
7. ВОИНЪТ НА СВЕТЛИНАТА
8. 2012 , А ПОСЛЕ
9. ГМО - БОМБА СЪС ЗАКЪСНИТЕЛ
10. Началото на Обрата
11. РАЗМИСЛИ ЗА СОЦИАЛНИТЕ ИНОВАЦИИ
12. ОЩЕ РАЗМИСЛИ ЗА СИСТЕМАТА
13. РАЗМИСЛИ ЗА СИСТЕМАТА - ДЕМАГОГИЯТА
14. РАЗМИСЛИ ЗА АВТОРИТАРНОСТТА
15. РАЗМИСЛИ ЗА СИСТЕМАТА - АГРЕСИВНОСТТА
16. РАЗМИСЛИ ЗА СИСТЕМАТА - РЕКЛАМАТА
17. РАЗМИСЛИ ЗА СИСТЕМАТА - ЦВЕТОВЕ И ВЪЗДЕЙСТВИЕ
18. АВЕСАЛОМ ПОДВОДНИ - ЗАКОНЪТ НА КАРМАТА
19. АВЕСАЛОМ ПОДВОДНИ - КАРМА И ЕГРЕГОР
20. ЧАКРИТЕ
21. Нео и Подводни за промените
22. savremennik.blog.bg
23. ferdi.blog.bg - посланията
24. тибетско коремно-ключово упражнение
2. universalnite000.blog.bg - интересен поглед към света
3. Беседа за трепетното отношение към словото на истината
4. мудрите
5. yosif.net
6. ПЪТЯТ НА ДУШИТЕ
7. ВОИНЪТ НА СВЕТЛИНАТА
8. 2012 , А ПОСЛЕ
9. ГМО - БОМБА СЪС ЗАКЪСНИТЕЛ
10. Началото на Обрата
11. РАЗМИСЛИ ЗА СОЦИАЛНИТЕ ИНОВАЦИИ
12. ОЩЕ РАЗМИСЛИ ЗА СИСТЕМАТА
13. РАЗМИСЛИ ЗА СИСТЕМАТА - ДЕМАГОГИЯТА
14. РАЗМИСЛИ ЗА АВТОРИТАРНОСТТА
15. РАЗМИСЛИ ЗА СИСТЕМАТА - АГРЕСИВНОСТТА
16. РАЗМИСЛИ ЗА СИСТЕМАТА - РЕКЛАМАТА
17. РАЗМИСЛИ ЗА СИСТЕМАТА - ЦВЕТОВЕ И ВЪЗДЕЙСТВИЕ
18. АВЕСАЛОМ ПОДВОДНИ - ЗАКОНЪТ НА КАРМАТА
19. АВЕСАЛОМ ПОДВОДНИ - КАРМА И ЕГРЕГОР
20. ЧАКРИТЕ
21. Нео и Подводни за промените
22. savremennik.blog.bg
23. ferdi.blog.bg - посланията
24. тибетско коремно-ключово упражнение