Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2018 10:51 - един многоо,многоо Любим...
Автор: codetroina Категория: Музика   
Прочетен: 1327 Коментари: 12 Гласове:
7

Последна промяна: 16.12.2018 11:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

image
               image




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. codetroina - а, сегааа...
16.12.2018 10:55
всички..заедноо....
от блок бе ке ту..
цитирай
2. apostapostoloff - Кой тоз!
16.12.2018 11:01
На В. Станков мяза.
цитирай
3. troina - постолееей..
16.12.2018 11:06
внимавай..какви..ми ги пускаш на Лс
многоо бързо ме напускат..добрините..
ясно?
дГД с бабатибооса и вашата луда обсесия..
пиша за Музика..нали..
цитирай
4. radostinalassa - Простоль пак ми пише
16.12.2018 11:08
Изтриха ме, но той 100% пише от лудницата. Тия доктори не могат да лекуват. Важното е да падат мъни.
цитирай
5. codetroina - да споделя две думи..
16.12.2018 11:13
писна ми..от тъпи писарушки..
аман..от тезз чаршафи и тъпограми..
радостинооо, тук не е Пазара в твойто село..
нали ме разбра..
цитирай
6. milady - на 30 03 имам Еуфорията..най после да го видя ..лайф..
16.12.2018 12:05
TechnoGrоеsse Paul Kalkbrenner im Fruhjahr 2019 auf Deutschlandtour

Супер Техно Звездата, стартира Тура в Новата 2019...
цитирай
7. codetroina - не искам да преминавам..
16.12.2018 12:18

в сектор Политика, Култура, и социални, но..
за някои досадни мрънкала , да попиша ..в кратце/както весътъ казва
в Германия съжителствуват, около 115 Националности..
в Мир, Толерантност,и активна взаимопомощ и интеграция..
и, виждате , докъде са стигнали...
всичко друго е ..Сценарии, постановки..масовки/както и в Париж..
за разпалване на конфликти и Война..м-у Народите ..и Расите
та така...Радостина, за Гаргата , и...сиренето...
цитирай
8. saankii - и да умираш от злоба, и безсилие, лексе..
16.12.2018 12:32
ще пиша с колкото си искам имена/не е изр.забранено..
и, ще ви оплювам еснафщината, лицемерието ,и жалките лузърски комплекси
както умея, и както..ме предизвикват /от твоят слугински антураж, баба Во, наПиссанко, россабосса, и вечната старлетка..вескъ..
Всеки има право на Свободно изразяване
както умее..
в Думите ми няма Клевети, и Лъжи..
а, Лично мнение..
нали ,затова Му казват Социална Отворена Платформа..

пп.
Хайде, събери си..пуделчетата...
и си напиши..преписката....донос..
та, после да видиш..къде ще се срещнем
с теб ,Миссана, и Роса Копукова, Баба КумаЛиса,
нищо не ме спира да направя ..Цирка..
цензор и ментор ще играеш У вас, писарушко ..
Оправи си първо семейството,
и после блог бе ге то..
нали така..или, бъркам...



цитирай
9. radostinalassa - 5. codetroina - да споделя две думи..
16.12.2018 14:31
Помня много добре, че в трудни времена само ти продължи да ми пишеш коментари. Помня и че гадината Простоль мълча като сом.
Никога не пиша чаршафи, защото и аз не чета такива.
цитирай
10. codetroina - я виж пак комент.../ 7..
16.12.2018 15:17
radostinalassa написа:
Помня много добре, че в трудни времена само ти продължи да ми пишеш коментари. Помня и че гадината Простоль мълча като сом.
Никога не пиша чаршафи, защото и аз не чета такива.


.......чаршафи пишат само двама тук/ вескъ и гого..и делла/копира..
а ти ,пишеш за расите, религията политика, история..здраве..
това са и моите любими теми, затова дебатираме, радостина..
уважавам хора с лично мнение, смели, открити..постоянни....
а, тук е по-голяма сффинщина и от Римската полит.куртоазия, интриги, и..подлост..
тъпи, плоски, жалки интереси на..графомански писарушки...
които се плюнчат..един друг..
това е непоносимо за моята Душа...по-добре сама...
/ постол е тежък случай..но делла е още по тежък...
коварен прикрит!!!
имаме различия с теб, но имаме и...общо...
благ, за разбирането..
цитирай
11. rosiela - И със сто имена, ти си една, а именно: Откачалка със собствен почерк, баби.
17.12.2018 08:14
saankii написа:
ще пиша с колкото си искам имена/не е изр.забранено..
и, ще ви оплювам еснафщината, лицемерието ,и жалките лузърски комплекси
както умея, и както..ме предизвикват /от твоят слугински антураж, баба Во, наПиссанко, россабосса, и вечната старлетка..вескъ..
Всеки има право на Свободно изразяване
както умее..
в Думите ми няма Клевети, и Лъжи..
а, Лично мнение..
нали ,затова Му казват Социална Отворена Платформа..

пп.
Хайде, събери си..пуделчетата...
и си напиши..преписката....донос..
та, после да видиш..къде ще се срещнем
с теб ,Миссана, и Роса Копукова, Баба КумаЛиса,
нищо не ме спира да направя ..Цирка..
цензор и ментор ще играеш У вас, писарушко ..
Оправи си първо семейството,
и после блог бе ге то..
нали така..или, бъркам...




цитирай
12. troina - лельо.. долу горе, правилно...
17.12.2018 11:01


Червеят не може да разбере Пеперудата...
докато не си сътвори сам..Крила...

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: codetroina
Категория: Музика
Прочетен: 424630
Постинги: 139
Коментари: 1426
Гласове: 682
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031