Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2010 15:20 - УВАЖАЕМИ РОДИТЕЛИ
Автор: galatceq Категория: Хоби   
Прочетен: 13037 Коментари: 28 Гласове:
51


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   и настоящи и бъдещи, опитайте да не повтаряте грешките на собствените си родители, а за да не ги повтаряте, трябва да знаете къде са грешили. Вие сте на предния фронт – през вас минава разделителната линия между старата и новата епоха – ако предадете на децата си това, което сте получили от родителите си, означава, че сте спирачка на промяната. Ако намерите сили да промените това, което ви е внушено като деца, ще дадете тласък на еволюцията. Не забравяйте, че първите седем години от живота на човека са най-важните – когато решите да си имате дете, поемате голяма отговорност пред бъдещето.

Малките деца усвояват трудно управлението на материалното си тяло. Подпомагането на този процес е най-ефективно с двигателни игри, които ангажират най-пълно вниманието. Колкото е по-ангажирано вниманието, толкова по-точно се дозира енергията, която се изпраща по нервите, толкова по точно реагират мускулите. От механичното повторение няма голяма полза. Не искайте от децата си да стоят мирни, ако не разрушават нещо, само за да не ви надуват главата. Напротив, насърчавайте лудориите им, колкото по-малко ги ограничавате като малки, толкова по-малко подтиснати ще се чувстват като големи. Но не на всяка цена. Необходима е мярка във всяка една човешка постъпка.

Страха и вината са единствените врагове на човечеството. Не си позволявайте да манипулирате децата чрез тях, само и само да ги накарате да направят това, което на вас ви се иска. Затова е много важно да давате правото на свободен избор – свободния човек е отговорен човек, защото не вземате решение вместо него и той носи отговорността за свободата си. Ако някой със старо възпитание лишава децата ви от свободен избор – защитете ги, не давайте да им бъде внушено, че насилието е нещо нормално, дори затова да трябва да се опълчите срещу най-близките си хора. Носите отговорност пред бъдещето.

Няма сгрешили и загубили има само заблудени. Затова се пазете от създаването на чувството за вина. Всеки има право на грешки – дори и вие. Просто опитайте да помогнете, ако има нужда, и ако поискат това от вас.

Не е нужно да ги правите амбициозни – всичко е в изобилие – те не трябва да се състезават с другите деца – амбициите отклоняват от задачите на душата като създават противоречия между отделните индивиди, които пречат на единението. Амбицията е била двигател на еволюцията във вече отминало време. Сега двигател е създаването на хармония между индивидите.

Най-лошото, което можете да направите е да ги сравнявате с другите хора и да ги карате да приличат на тях. Това все пак е насилие и не може да даде положителни резултати, колкото и да са добри намеренията ви. Особено грозна гледка са децата на фанатизирани и „духовно извисени хора”, на които ежедневно се набиват в главите правила, как трябва да постъпват, как да се хранят, колко са грешни, колко малко се стараят и т.н. Такива винаги забравят за мярката и вредата от крайностите – прекаления светец и Богу не е драг.

Много е важно да се пазите от внушението, че нещо, което е необходимо зависи от някой друг - поражда чувството за безсилие. Напротив, необходимо е внишението, че детето може да се справи с всичко и ако нещо не му се удава, това е само защото не е намерило подходящия начин и подходящото време.

Не поддържайте дилемата прав/неправ – живота винаги е по-сложен или както се казва, истината винаги е НЯКЪДЕ по средата. Всяко едно действие не може да бъде само добро или само лошо – то винаги съдържа известна част и от едното и от другото. Прекрасно би било, ако избавите децата си от дуалистичното мислене (модела или/или), варианта (и/и) е много по-адаптивен и много по-лесно постига мярката във всяко едно нещо.

Ако децата ви не разбират смисъла на това, което искате от тях, те няма да искат да го правят или ще го правят с нежелание. Затова свързвайте всичко с живота, с практическото приложение – обсъждайте проблемите на хората, търсете възможни решения. Пазете се от съществуващите в съзнанието ви теми-табу, да не ги прехвърлите на децата си. Обсъждайте проблемните си отношения – търсете взаимното разбиране.

Потърсете възможност да върнете и развиете въображението в децата си. Насърчавайте ги към творчество. Дайте им възможност и ги насърчавайте да разберат Кои са Те в действителност. Помнете, че децата не са бял лист хартия, който тепърва трябва да бъде изписан. Те носят в себе си много ценности, просто не трябва да пречите на тяхната изява.

Не наливайте в главите на децата готови мъдрости – провокирайте ги, те сами да достигнат до тях, просто като им насочвате вниманието върху едни или други проблеми в живота. Предлагайте им да разсъждават за справедливостта, търпимостта равенството и честността – техните идеи могат да се различават много от вашите, а това са нови възможности за бъдещето.

Медитацията ще върне децата към вътрешната им мъдрост и постигането на нови истини. Твори се посредством мислите, думите и делата. Насочвайте ги да си припомнят това, което носят в себе си. Задачата да обучава децата на медитация би следвало да е на училището, но като обществена институция то е много зависимо от общественото мнение. Затова ваша задача е да подготвите това обществено мнение като представите постигнати практични резултати от вашите собствени занимания по медитация с децата ви. Насърчавайте самовглъбяването на децата – по-малките все още не са загубили връзката си с душата си. Не им внушавайте, че си въобразяват, ако те възприемат нещо, което вие не можете да видите или не разбирате.

Всичко което е нужно в човешките отношения е да няма вътрешна пустота във хората – когато хора са сами на себе си достатъчни, те има какво да раздават и това прави отношенията хармонични. А това е възможно, когато човек не е изолиран със завесата на илюзиите от душата си. Тогава живота му е истински пълноценен. Ако си нещастен, не може да очакваш, че някой друг ще те направи щастлив.

Напълно съм съгласен, че съвети се дават лесно, а в живота всичко е много по-сложно. Но съм напълно убеден, че не съществуват нерешими проблеми. Все още не сте намерили правилния подход, но ако не е днес, то утре обезателно ще го намерите. Търсете, щом проблема е застанал пред вас, той е по силите ви да го решите. Просто има работещи и неработещи методи – всичко зависи от целта. Никога не се отказвайте.

На добър час в приключението наречено «живот»!
http://www.yosif.net/articles.php?lng=bg&pg=1104
 



Гласувай:
51



1. savremennik - Есето е чудесно. Нека го прочетат ...
07.10.2010 15:26
Есето е чудесно . Нека го прочетат повече хора !
цитирай
2. galatceq - Есето е чудесно. Нека го прочетат ...
07.10.2010 15:29
savremennik написа:
Есето е чудесно . Нека го прочетат повече хора !

:) Мерси, с тази надежда го пуснах .
цитирай
3. galatceq - Самата аз имах често проблеми с м...
07.10.2010 15:31
Самата аз имах често проблеми с моите родители от подобно неразбиране и считам , че е крайно време да поставим въпроса ребром .
цитирай
4. savremennik - Не можем да си въобразим, че всичко ...
07.10.2010 15:39
Не можем да си въобразим, че всичко ще се промени като с магическа пръчка, но раздващо е, че се взема отношение по този наболял проблем . Още веднъж благодаря и успешен ден , galatceq
цитирай
5. galatceq - Не можем да си въобразим, че всичко ...
07.10.2010 15:47
savremennik написа:
Не можем да си въобразим, че всичко ще се промени като с магическа пръчка, но раздващо е, че се взема отношение по този наболял проблем . Още веднъж благодаря и успешен ден , galatceq

:) В сайта yosif.net има още много полезни съвети и обръщения , погледни там ;)
Успешен ден и на теб :)
цитирай
6. miaa - Поздрави за хубавото есе Galatceq !
07.10.2010 16:20
Всеки родител обича децата си и иска те да се чувстват щастливи.! Понякога има проблеми между тах! Нормално е. Но всички те имат решение , нужно е само желание от двете страни!
цитирай
7. galatceq - Всеки родител обича децата си и иска ...
07.10.2010 16:28
miaa написа:
Всеки родител обича децата си и иска те да се чувстват щастливи.! Понякога има проблеми между тах! Нормално е. Но всички те имат решение , нужно е само желание от двете страни!

Мъдростта се усеща в твоите думи , miaa . Надяваме се всички , които искаме промяна към положителното тя да стане част от нашето ежедневие :)
цитирай
8. rebellion - Всичко тук е вярно, но ми се струва че ...
07.10.2010 16:40
Всичко тук е вярно , но ми се струва че е меко казано ! Кой ще си даде сметка за следното : Поставяне на човека под зависимостта на пари, власт, материални ценности, чувство за сигурност и битка за оцеляване!
Разделяне на човека между сърцето и разума, същността и егото му!
Предлагане на разума на различни стратегии за оцеляване, неотчитащи до една, наличието на същността или душата!
Впрягане на разума в насока, която го отвежда от По-важните установки, като се подменят Главните неща с илюзорни потребности!
цитирай
9. galatceq - Всичко тук е вярно, но ми се струва че ...
07.10.2010 16:45
rebellion написа:
Всичко тук е вярно , но ми се струва че е меко казано ! Кой ще си даде сметка за следното : Поставяне на човека под зависимостта на пари, власт, материални ценности, чувство за сигурност и битка за оцеляване!
Разделяне на човека между сърцето и разума, същността и егото му!
Предлагане на разума на различни стратегии за оцеляване, неотчитащи до една, наличието на същността или душата!
Впрягане на разума в насока, която го отвежда от По-важните установки, като се подменят Главните неща с илюзорни потребности!

Не може всичко да се обхване в 1 постинг , съгласи се ;) Всеки може и трябва да допълни към него .Мерси за твоето допълнение :)
цитирай
10. magicktarot - Много хубави мисли и съвети,
07.10.2010 17:45
напълно отговарят на възгледите ми. Казано с няколко думи - добре е да оставим децата да се развиват на свобода - както те намерят за добре.
цитирай
11. galatceq - напълно отговарят на възгледите ...
07.10.2010 17:48
magicktarot написа:
напълно отговарят на възгледите ми. Казано с няколко думи - добре е да оставим децата да се развиват на свобода - както те намерят за добре.

Изключително точно ! Нали когато обичаш някого ( в случая - децата ) , им даваш свобода .
цитирай
12. анонимен - невероятно прозрение
07.10.2010 22:17
радвам се да прочета размислите,много ми допадат.Ще бъда благодарна на възможността да коментираме
цитирай
13. galatceq - радвам се да прочета размислите, ...
07.10.2010 22:35
анонимен написа:
радвам се да прочета размислите,много ми допадат.Ще бъда благодарна на възможността да коментираме

Мерси , тези размисли са за всеки с пробудено съзнание , виждащ новото отношение между деца и родители , защо не и между хората изобщо :)
цитирай
14. injir - Много полезно като знание.
07.10.2010 22:39
Много полезно като знание.
цитирай
15. анонимен - Пет
07.10.2010 22:39
Хаха
по голяма простотия не бях чел скоро. Нестига, че автора си няма грам представа от деца, техния свят, общуване с деца, ценностна система на детското общество сега и в момента, ами е тръгнал да дава акъл. 5 медитации не щеш ли. Толков малоумни неща са написани, че не ми се коментират. Децата имат нужда от посока, някой да ги води и стабилен гръб на който да се облегнат винаги и който да им дава много любов. Останалото си е тяхна работа. Естественно трябва да им се покаже до какво е достигнала цивилизацията за да може те да продължът делото на човечеството.
Сега в момента в нашата мила родина ги учим:
1. На чалга
2. Да пушат от 5 клас
3. Да пият бира от 1-ви клас и твърд алкохол от 6 клас
4. Да се дрогират от 7 клас
5. Да правят безразборен секс от 8 клас.
Това е ценностната система която им насажда цялото общество и всички медии. Ценно е като порастнеш да си богат, да караш скъпи коли, да си мутра, да си чалга-проститутка и да се продадеш скъпо. 17-тия рожден ден е много подходящ за подарък - силиконени цици или БМВ последен модел.
Такива неща като спорт, изкуство, наука - отдавна са отживелица и е престъпно да насилваме децата да се занимават с това. Какви сме ние такива амбициозни родители, че вместо дадем на детето 2 бири и 1 кутия цигари го караме да решава задачи по математика и да тренира лека атлетика всеки ден.
Мда, да не забравя и медитацията. Децата имат огромна нужда от нея. Без нея те не могат да ходят по нужда.
И само да допълня - много е важно да бършете дупето на детето до 18 годишна възраст. Иначе то получава комплекс за недогледаност и неизживяно детство.
Поздрв на авторите за меко казано малоумния материал. Личи си, че никога не са имали нещо общо с деца и детски проблеми, детско общество и възпитание на деца.
цитирай
16. galatceq - Много полезно като знание. Винаги ...
07.10.2010 22:42
injir написа:
Много полезно като знание.

Винаги има кой да го оцени . Мерси и приятна вечер :)
цитирай
17. galatceq - Хаха по голяма простотия не бях ...
07.10.2010 22:42
анонимен написа:
Хаха
по голяма простотия не бях чел скоро. Нестига, че автора си няма грам представа от деца, техния свят, общуване с деца, ценностна система на детското общество сега и в момента, ами е тръгнал да дава акъл. 5 медитации не щеш ли. Толков малоумни неща са написани, че не ми се коментират. Децата имат нужда от посока, някой да ги води и стабилен гръб на който да се облегнат винаги и който да им дава много любов. Останалото си е тяхна работа. Естественно трябва да им се покаже до какво е достигнала цивилизацията за да може те да продължът делото на човечеството.
Сега в момента в нашата мила родина ги учим:
1. На чалга
2. Да пушат от 5 клас
3. Да пият бира от 1-ви клас и твърд алкохол от 6 клас
4. Да се дрогират от 7 клас
5. Да правят безразборен секс от 8 клас.
Това е ценностната система която им насажда цялото общество и всички медии. Ценно е като порастнеш да си богат, да караш скъпи коли, да си мутра, да си чалга-проститутка и да се продадеш скъпо. 17-тия рожден ден е много подходящ за подарък - силиконени цици или БМВ последен модел.
Такива неща като спорт, изкуство, наука - отдавна са отживелица и е престъпно да насилваме децата да се занимават с това. Какви сме ние такива амбициозни родители, че вместо дадем на детето 2 бири и 1 кутия цигари го караме да решава задачи по математика и да тренира лека атлетика всеки ден.
Мда, да не забравя и медитацията. Децата имат огромна нужда от нея. Без нея те не могат да ходят по нужда.
И само да допълня - много е важно да бършете дупето на детето до 18 годишна възраст. Иначе то получава комплекс за недогледаност и неизживяно детство.
Поздрв на авторите за меко казано малоумния материал. Личи си, че никога не са имали нещо общо с деца и детски проблеми, детско общество и възпитание на деца.

Оставям ти коментара - нека всеки види какво можеш да измислиш ;)
цитирай
18. mimayordanova - Хаха по голяма простотия не бях ...
08.10.2010 00:52
анонимен написа:
Хаха
по голяма простотия не бях чел скоро. Нестига, че автора си няма грам представа от деца, техния свят, общуване с деца, ценностна система на детското общество сега и в момента, ами е тръгнал да дава акъл. 5 медитации не щеш ли. Толков малоумни неща са написани, че не ми се коментират. Децата имат нужда от посока, някой да ги води и стабилен гръб на който да се облегнат винаги и който да им дава много любов. Останалото си е тяхна работа. Естественно трябва да им се покаже до какво е достигнала цивилизацията за да може те да продължът делото на човечеството.
Сега в момента в нашата мила родина ги учим:
1. На чалга
2. Да пушат от 5 клас
3. Да пият бира от 1-ви клас и твърд алкохол от 6 клас
4. Да се дрогират от 7 клас
5. Да правят безразборен секс от 8 клас.
Това е ценностната система която им насажда цялото общество и всички медии. Ценно е като порастнеш да си богат, да караш скъпи коли, да си мутра, да си чалга-проститутка и да се продадеш скъпо. 17-тия рожден ден е много подходящ за подарък - силиконени цици или БМВ последен модел.
Такива неща като спорт, изкуство, наука - отдавна са отживелица и е престъпно да насилваме децата да се занимават с това. Какви сме ние такива амбициозни родители, че вместо дадем на детето 2 бири и 1 кутия цигари го караме да решава задачи по математика и да тренира лека атлетика всеки ден.
Мда, да не забравя и медитацията. Децата имат огромна нужда от нея. Без нея те не могат да ходят по нужда.
И само да допълня - много е важно да бършете дупето на детето до 18 годишна възраст. Иначе то получава комплекс за недогледаност и неизживяно детство.
Поздрв на авторите за меко казано малоумния материал. Личи си, че никога не са имали нещо общо с деца и детски проблеми, детско общество и възпитание на деца.

На много хора може да им звучи цинично, но е абсолютната истина. Позравления за истинските мисли.
цитирай
19. neprosvet - Една къса притча, която знам от п...
08.10.2010 11:58
Една къса притча, която знам от починалият ми баща:
Едни млади родители, много искали детето им да бде правилно взпитано /може би не са имали доверие на възраастните си родители/ отишли при един мъдрец за съвет. Мъдрецът ги погледнал и попитал:
- Колко е голямо детето?
- На седем дни - отговорил бащата.
- Късно е - казал мъдрецът.

Поздравления и за статията и за коментара на анонимен пет!
Важното е, че се води диалог пък всеки ще си възпитава децата според собсвената си ценносттна система , макар че като чуя GSM с мелодията"Води ме в някоя квартална кръчма..." съм доста обезспокоена.
Хубав ден на всички!
цитирай
20. galatceq - Една къса притча, която знам от п...
08.10.2010 12:07
neprosvet написа:
Една къса притча, която знам от починалият ми баща:
Едни млади родители, много искали детето им да бде правилно взпитано /може би не са имали доверие на възраастните си родители/ отишли при един мъдрец за съвет. Мъдрецът ги погледнал и попитал:
- Колко е голямо детето?
- На седем дни - отговорил бащата.
- Късно е - казал мъдрецът.

Поздравления и за статията и за коментара на анонимен пет!
Важното е, че се води диалог пък всеки ще си възпитава децата според собсвената си ценносттна система , макар че като чуя GSM с мелодията"Води ме в някоя квартална кръчма..." съм доста обезспокоена.
Хубав ден на всички!


Мерси :)
По моето виждане е ясно, че досегашното разбиране за възпитание не работи , тази е причината за постинга ми . Правилно отбелязвате , че всеки има преценка и съобразно нея ще реши какво и дали да вземе под внимание съветите .
Успешен ден !
цитирай
21. benra - здравейте!
08.10.2010 12:29
написаното в статията е теоритично правилно и вярно и макар да звучи леко стерилно дава много полезно знание и същевременно по никакъв начин не противоречи на казаното от анонимен Пет в коментар 15. Съвършено съгласна съм,че в съвременното българско общество ценностната система е подменена с натрапваща се чалга-култура и преждевременно "порастване" като същевременно обществото нехае и счита това за нормално.Съгласна съм,че децата ни,българските деца, имат нужда от някой, на който да се опрат и, който да им покаже правилната посока, също така имат нужда и да направят собствените си грешки.И най-вече много любов и разбиране.Имат нужда от присъствие до себе си. Лошото е,че се набляга предимно на материалното и се оставя пошлото да господства необезпокоявано. Мога много да пиша по темата,защото живо ме вълнува, но не искам да досаждам. Поздравявам всички писали тук!
цитирай
22. galatceq - написаното в статията е теоритично ...
08.10.2010 12:36
benra написа:
написаното в статията е теоритично правилно и вярно и макар да звучи леко стерилно дава много полезно знание и същевременно по никакъв начин не противоречи на казаното от анонимен Пет в коментар 15. Съвършено съгласна съм,че в съвременното българско общество ценностната система е подменена с натрапваща се чалга-култура и преждевременно "порастване" като същевременно обществото нехае и счита това за нормално.Съгласна съм,че децата ни,българските деца, имат нужда от някой, на който да се опрат и, който да им покаже правилната посока, също така имат нужда и да направят собствените си грешки.И най-вече много любов и разбиране.Имат нужда от присъствие до себе си. Лошото е,че се набляга предимно на материалното и се оставя пошлото да господства необезпокоявано. Мога много да пиша по темата,защото живо ме вълнува, но не искам да досаждам. Поздравявам всички писали тук!

Правилно отбелязвате, че в основната си част не противоречи , но забелязахте ли как подигравателно се изказва анонимен за медитацията и ползата от нея ? От моя личен опит твърдя , че има голяма полза и ще е добре да се даде възможност на децата да я упражняват .
Мерси за мнението и успешен ден !
цитирай
23. taidzi - Монахът Томас Мертън е казал:, , ...
08.10.2010 12:48
Монахът Томас Мертън е казал: ,,Духовният живот се състои в това да обичаш. Но да обичаш не значи да сториш някому добро, да помогнеш или да го закриляш. Ако постъпваме така, то ние възприемаме ближния като обект, а себе си – като мъдри и великодушни хора. Това няма нищо общо с Любовта. Да обичаш означава да се приобщиш към другия и да откриеш Божията искра в него.”
цитирай
24. galatceq - Монахът Томас Мертън е казал:, , ...
08.10.2010 12:54
taidzi написа:
Монахът Томас Мертън е казал: ,,Духовният живот се състои в това да обичаш. Но да обичаш не значи да сториш някому добро, да помогнеш или да го закриляш. Ако постъпваме така, то ние възприемаме ближния като обект, а себе си – като мъдри и великодушни хора. Това няма нищо общо с Любовта. Да обичаш означава да се приобщиш към другия и да откриеш Божията искра в него.”

Превъзходна мисъл ;) :) Ще си я запиша някъде ! Мерси !
цитирай
25. quillingpaperart - 15. анонимен - Пет, представяш ф...
08.10.2010 13:18
15. анонимен - Пет, представяш факти за положението с възпитанието на българските деца към днешна дата. Това есе дава други насоки по темата. Ти обрисуваш действителност. Разглеждания текст дава насоки за възпитание и развитие на индивида като цяло, т.е. в материален и духовен аспект. За мен тези две направления вървят ръка за ръка.
Обществото създава чалга действителността за собствените си деца. Това означава ли, че сме им дали насока?! Май да! Излиза, че посоката я предлага и налага възпитаващото поколение спрямо възпитаваното.
За каква любов, обаче става въпрос, мисля че трябва да бъде уточнено. Ако става въпрос за любов- подкрепа, любов-насърчение, любов-личностно развитие съм за.
Ако под любов се разбира привързаност към собствените деца не съм за! Защото точно тази силна любов и привързаност подтиска децата. По този начин попиват нашите плюсове и минуси, защото им ги натрапваме с любовта си. Нашата изкривена представа за любов се копира върху тях.
Излиза, че няма как "останалото да си е тяхна работа", като вече сме ги моделирали да приличат на нас, да мислят като нас, да изпитват същите емоции, страхове и др.
Пет, не зная, какво е делото на човечеството. Могат много варианти да се предложат, но това "дело" не е ли пак грубо даване на посока?!
Ако разгледаме развитието на цивилизацията, както ти се изказваш, няма лошо. Обаче през различни периоди "цивилизацията" се е ползвала с различни приоритети.
Описаната от теб чалга действителност явно е продукт на днешното общество.
------
Медитацията е хубаво нещо. Дава възможност за общуване със себе си и разграничаване на собствените представи от тези на колектива. Когато познаваш себе си, можеш да видиш света без да го гледаш като изкривен образ в огледалото.

Поздрави!
цитирай
26. galatceq - 15. анонимен - Пет, представяш ф...
08.10.2010 13:24
quillingpaperart написа:
15. анонимен - Пет, представяш факти за положението с възпитанието на българските деца към днешна дата. Това есе дава други насоки по темата. Ти обрисуваш действителност. Разглеждания текст дава насоки за възпитание и развитие на индивида като цяло, т.е. в материален и духовен аспект. За мен тези две направления вървят ръка за ръка.
Обществото създава чалга действителността за собствените си деца. Това означава ли, че сме им дали насока?! Май да! Излиза, че посоката я предлага и налага възпитаващото поколение спрямо възпитаваното.
За каква любов, обаче става въпрос, мисля че трябва да бъде уточнено. Ако става въпрос за любов- подкрепа, любов-насърчение, любов-личностно развитие съм за.
Ако под любов се разбира привързаност към собствените деца не съм за! Защото точно тази силна любов и привързаност подтиска децата. По този начин попиват нашите плюсове и минуси, защото им ги натрапваме с любовта си. Нашата изкривена представа за любов се копира върху тях.
Излиза, че няма как "останалото да си е тяхна работа", като вече сме ги моделирали да приличат на нас, да мислят като нас, да изпитват същите емоции, страхове и др.
Пет, не зная, какво е делото на човечеството. Могат много варианти да се предложат, но това "дело" не е ли пак грубо даване на посока?!
Ако разгледаме развитието на цивилизацията, както ти се изказваш, няма лошо. Обаче през различни периоди "цивилизацията" се е ползвала с различни приоритети.
Описаната от теб чалга действителност явно е продукт на днешното общество.
------
Медитацията е хубаво нещо. Дава възможност за общуване със себе си и разграничаване на собствените представи от тези на колектива. Когато познаваш себе си, можеш да видиш света без да го гледаш като изкривен образ в огледалото.

Поздрави!

Не ми остана какво да кажа още след това изчерпателно мнение :) Много мерси , радостна съм да срещна още и още хора с позитивно мислене . Приятен ден :)
цитирай
27. makont - Много необходимо четиво, Галатея,
13.10.2010 10:09
който иска, ще го разбере! Благодаря ти!
цитирай
28. анонимен - Много добър материал
09.11.2010 07:41
но, само толкова :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: galatceq
Категория: Хоби
Прочетен: 2320485
Постинги: 507
Коментари: 2666
Гласове: 9047
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031