Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2010 08:45 - Матрицата 5 - Висш Аз, инкарнации
Автор: galatceq Категория: Хоби   
Прочетен: 5217 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 23.08.2010 18:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Отправям този материал не към физическите тела, а към духовете, одухотворяващи тези тела, тъй

като само духът може да разбере този материал. Ако тялото управлява духа, обаче, то ще отхвърли

материала, тъй като той противоречи на заложената във вашата ДНК програма. Предизвикателството

духът да преодолее физическото тяло започва с първата инкарнация и свършва с последната. Само

финалната инкарнация осъществява 95% контрол. Преди това състояние да бъде достигнато, физическото

се опитва да управлява истинското ви Аз. Стотици инкарнации отнема, докато духът открие, че има нещо

повече от физическото. Стотици инкарнации отнема и търсенето на духа. Физическото продължава да

търси външни решения и гледа да не се промени статуквото – то се стреми да даде на духа безкраен поток

съмнения – това е дълго и трудно пътуване в посока към преодоляването на ДНК-командите. Накрая

духът успява и напуска Играта. Всички успяват според това колко бързо узряват. Именно тях търся и

именно те са онези, които ще разберат.

Кулминацията на инкарнацията в трето измерение е в Събудената Финална Инкарнация. Напредъкът

е резултат от това до каква степен се идентифицираме с тялото или с духа си.

Висшият Аз няма пол – затова използвам думата Той/Тя, тъй като в езика ни няма дума, която да

означава същество и от мъжки и от женски пол. Повечето от инкарнациите на земята са кондиционирани

чрез програмирането на културата – целта отчасти е да се усилят вложените от извънземните команди в

земното човешко тяло и да бъде накаран духът да повярва, че вие сте фалшивата идентичност на тялото и

пола. Главната цел на земните инкарнации е да преодолеят контрола на тялото/културата, да разпознаят

кои са, и да си осигурят широко разнообразие от преживявания на земята.

Висш Аз – истинската ви същност, осъзнаването на целия натрупан опит и мъдрост, съществуващи в

по-високо измерение спрямо това на проекциите му, които събират преживявания. Висшият Аз напредва

на етапи. Щом завършите инкарнацията си в трето измерение и Той/Тя ви отнесе на следващото ниво, то

става една фасетка от следващото ниво на вашия напредък и вие можете да работите с по-висша версия на

този Висш Аз и да започнете да събирате нови, съвсем различни преживявания. Евентуално достигате

ниво, на което можете да сътворявате галактики и да проектирате три-измерни събития. Дори когато

достигнете това ниво, обаче, то не е краят , а просто поредния етап от вашето израстване.__

След всяка инкарнация в трето измерение, ние отиваме в четвърто – Астрала. След като тази

инкарнация завърши, тя се връща във Висшия Аз, който е на по-висше ниво (плътност). Картинката на

корицата показва каква е нашата истинска форма и вие виждате, че тя няма нищо общо с човешката. След

Финалната Инкарнация всички проекции биват изтеглени обратно във Висшия Аз и той се измества в по-

високо измерение от това, в което дотогава е събирал преживявания под формата на различни

инкарнации. Висшият Аз не е безформен – той е с овална форма и луминисциращо светене на енергията.

Висшият Аз е безсмъртен и вечен – Той/Тя никога не може да умре.

В трилогията на Монро той е наречен Аз-Там, а неговите Доминантни инкарнации – ЕХСОМ

(Изпълнителен комитет). Монро използва думата измерение, а аз предпочитам думата плътност.

Инкарнация – проекция на Висшия Аз в три-измерно физическо тяло, което да даде възможност за

събиране на преживявания в трето измерение за този Висш Аз. Преживяванията зависят от използваната

физическа форма. Голяма част от преживяванията на Висшия Аз не са резултат от инкарнации. В

настоящия материал ние говорим предимно за земните инкарнации. Когато тялото “умре”, духът може да

взаимодейства в астрала и според нивото на своята готовност се присъединява към бойно поле,

религиозна група, или към по-напредналите нива на астрала, или някъде по средата между най-

изостаналите и най-напредналите. Щом духът реши, че те са му достатъчни, Той/Тя “мигва” и тогава

инкарнацията завършва. Висшият Аз, обаче, продължава.

Нашата линейна перспектива тук силно затруднява нашето разбиране – според нея би трябвало да се

каже “той мигна и прие нова форма”. Това можеше да стане, ако инкарнациите ни следваха една след

друга, но ние (земните инкарнации) съществуваме едновременно, като всяка от тях продължава различен

интервал. Инкарнациите на Висшия Аз (ниски, средни, напреднали, доминантни и финални), съществуват

в различни времеви периоди на трето измерение. Например, Висшият Аз може да избере да спусне своята

финална инкарнация в Древна Гърция, а доминантната – в 1944 година, защото всяка от инкарнациите

извлича онова, от което Висшият Аз се нуждае от различните времеви периоди. Можете да имате първата

си инкарнация през 1944, а финалната – през 200 година пр.Хр. – всичко зависи от Висшия Аз,

ИСТИНСКИЯТ ВИ АЗ, според това какви преживявания иска да има.

Земните инкарнации имат Доминантни (3-4) и Финална инкарнация. Всяка бива мъж и жена

(многократно) и е с всякакви сексуални ориентации. ВСИЧКИ преживявания се съхраняват във Висшия

Аз точно както преживяванията във вашата памет и до тях може да се получи достъп по желание.

Висшите Аз, които се инкарнират на земята, имат едновременни инкарнации, а тези, които се

инкарнират на други планети, имат последователни инкарнации.

Едновременните инкарнации стават във всички честотни времеви периоди, в които отделните Висши

Аз желаят преживявания и растеж. Те се съдържат във Висшия Аз и са необходими в различна степен на

Напредналите, Доминантните и Финалната инкарнации.



Тагове:   Матрицата,


Гласувай:
12



1. universalnite000 - ;) И аз се включих към вашата иниц...
19.05.2010 09:43
;) И аз се включих към вашата инициатива .
цитирай
2. miaa - Здравей Galatceq, интерес пред...
19.05.2010 12:34
Здравей Galatceq, интерес предизвика твоя постинг! Обичам да те чета! Хубав ден!
цитирай
3. galatceq - Здравей Galatceq, интерес пред...
19.05.2010 12:40
miaa написа:
Здравей Galatceq, интерес предизвика твоя постинг! Обичам да те чета! Хубав ден!

Много се радвам, miaa, и от мен хубав , светъл ден !
цитирай
4. lotec - Pozdravi za postinga zadaljitelno ...
20.07.2010 14:54
Pozdravi za postinga zadaljitelno shte pro4eta i drugi, az sym otnositelno mald na 22 i ot skoro se intersuvam ot tezi ne6ta,predi 3 godini zapo4nah da si zadavam edni vaprosi i i otgovorite idvaha sami! Dobre 4e ima hora kato teb za6toto e trudno sre6ta6 razbirane i trudno se diskutirat tezi temi, sys hora koito ne sa zaintersovani. izvinete za latinicata ama kilirizatora mi ne6to zdade bagaja : )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: galatceq
Категория: Хоби
Прочетен: 2332985
Постинги: 507
Коментари: 2666
Гласове: 9047
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930